Salam untuk semua. Terima kasih diatas kunjungan anda semua. Jika ada yang berkenan dengan barang2 yg di pamerkan sila hubungi saya melalui SMS/CALL/E-Mail di no atau alamat tertera.

Sila layari koleksi gambar2 di bawah...............





Monday, May 24, 2010

Balik Kampung

Pada hari minggu yg lepas (semalam), kami anak beranak telah balik ke kampung di Kota Tinggi. Kebetulan anak buah Na yg menuntut di Bandung Indonesia balik bercuti selama sebulan. Selepas menjemputnye di Airport  Senai kira2 jam 3pm, kami bergegas plang ke KT. Anak buah Na ni baru berusia 15tahun tapi sudah menjadi perantau dlm usia yg masih muda.


Biasalah mak, bila anak cucu berkumpul, bukan main ligat lagi masak utk kami semua, maklumlah air tangan mak mana boleh lupakan..Menu makan malam kami simple je.tapi memang mmmuaah!!! kari ikan merah, kerabu mangga dan sop sayur. Biasalah bila dah berkumpul ni, upacara mkn2 yg sepinggan jadi 2,3 pinggan.
Sry x sempat nk snap gambo..lapar punye psl..


Slpas mkn mlm baru teringat ada buah tngn utk mak , flr mate yg Na odr dari WBS Deco, Azlina.  Cantik  sungguh Ina trimas...Na  pn dah letakkan di tmpt yg sewjarnye. Mak pun suke...



No comments:

Post a Comment